Klik x untuk menutup hasil pencarianCari di situs SABDASpace

Loading

GraceMelody's blog

GraceMelody's picture

Terperangkap...dalam kasih ini.

Saya sangat mencintai dia...pikir saya, dialah lelaki itu...dialah yang akan berkongsi suka dan duka hidup saya, bersamanya saya mau menghabiskan sisa hidup saya. Namun saya dan dia tidak seiman...seberapa pantas kami ingin berlari menuju ke destinasi tertinggi perhubungan ini, bertunangan...dan berkahwin maksud saya.

GraceMelody's picture

Ups!!! ;-)

Waduh..maaf...ampun...semangat saya untuk pos blog baru sudah ditahap kritikal...jadi sudah mengirim cerita yang sama sebanyak DUA KALI.. hehe..consider ralat yang boleh dimaafkan. MAAFKANLAH...<

GraceMelody's picture

Berdoa tentang SESUATU...tentang SESEORANG.

Seperti yang dijanjikan..aku..tidak..SAYA. Saya lebih suka menggunakan kata ganti nama diri 'saya'..memangnya dalam keluarga kami, kami dilarang keras membahasakan diri sebagai 'aku'. ('p/s: pasti keluarga saya menegur saya jika mereka terbaca dua pos blog saya yang pertama dengan 100% menggunakan istilah 'aku'. Maaf yah..). Saya teruskan dengan kisah saya 'jatuh cinta' dengan S. Ada PENGIKAT KATA sebab saya tidak pasti apa istilah yang paling sesuai..kelak kalian selesai membaca kisah ini, kalian mungkin boleh sarankan..istilah apa(?). 

GraceMelody's picture

Aku datang (Intro.)

Perkenalkan...panggil saja aku 'D'..ini nama kegemaran anak2 perempuan dalam keluargaku. Keluargaku biasa2 saja..sederhana..mesra..penuh kasih sayang..sopan dan teratur. Sejak kecil aku hidup dalam suasana 'penuh peraturan'...itu tidak menggusarkan hatiku.

GraceMelody's picture

...menemukan diriku.

SELAMAT TAHUN BARU 2007! Banyak yang aku ingin ceritakan kepada kalian...tentang retak hatiku dan tentang riang riaku. Aku mungkin berada jauh dari kalian, latar belakang juga berbeza...lantas bahasa juga ada sedikit kerumitan.